tisdag 26 maj 2009

Hej svejs!
Idag vet jag vart dagen har tagit vägen. Alvin och jag har tagit det ganska lugnt tror jag. Lovisa var ju sjuk som vanligt förra veckan så jag blev smittad av någon seg bacill. Eftersom jag har konstant ont i huvudet av den så har jag försökt vila när Alvin sovit. Jag har även virkat så jag har ont i fingrarna nu. Jag håller på med två projekt, en väska till mig och en filt till Lovisa. Det är bara så svårt att hålla sig till detta när det finns så mycket roligt man vill prova.
Alvin och jag har också gått på stan för att hitta 1 kofta till Lovisa. I stället hittade vi 4 kortärmade tröjor, 2 långärmade tröjor, 1 kjol och 1 klänning. Hoppsan! Fast det var billigt. Bra till förskolan. Jag mår bara lite dåligt när jag tänker på att jag är galen. Men men, man kan ju inte få allt.
Jag och mor har varit på MÖTE på kommunhuset i tre timmar också idag. Väldigt spännande. Fast det var intressant. Nästa månad ska jag nog vara föräldraledig. Litegrann i alla fall.
På fredag har vi Öppet hus på skolan så då ska jag dit igen.
Ingen rast och ingen ro.
I morn ska Alvin och jag på fika förhoppningsvis och sen åker vi väl till lekparken när Lovisa kommer hem tror jag. Det blir nog en toppendag!
God natt!

Inga kommentarer: