onsdag 9 december 2009

onsdag

Jag har ingen koll på dagarna denna veckan känns det som. Jag har tänkt att det är torsdag i två dagar nu så det känns skönt att den riktiga torsdagen kommer i morn så att jag är synkad igen. Fast då kanske jag har mental fredag. Vem vet...
Niklas är i Sälleryd och får hjälp med att byta däck på bilen, Alvin sover och Lovisa och jag tittar på Gummibjörnarna på TV. Det var Kalle Anka innan och Lovisa sa stolt att hon visste vad Kalles brorsöner heter; Knatte, Fjärte och Stjärte. haha Hon e ett geni!
Nu fick jag rapport av mamma som är på hockeymatchen mellan Khk - Tingsryd. Tingsryd leder med 3-0 efter första perioden. Skit-khk! Nu får de skärpa sig.:)
Var uppe hos Granne-lie innan och hennes äldsta son har en leksak som jag vill ha. Har visat maken den i Önskeboken nu så jag kanske får en om jag är snäll. Det är en bilbana. Men nu känner jag att jag behöver ett större boende så jag kan köpa delar och bygga en gigantisk bana som bor i ett eget rum. Sen kan jag ta paus ibland och titta när bilarna kör. Väldigt moget inte alls galet. hehe
Bloggtips;
tjuvtitt.blogspot.com

Inga kommentarer: