måndag 6 april 2009

en till affär

ger man alkohol till alkisar? tändare till en pyroman? knark till en narkoman? fattar ni vart jag är på väg?
om man vet att någon har ett beroende ska man ju inte uppmuntra det. eller hur?
jag överdriver en aning för jag vet att "attacken" jag pratar om inte är menad mot mig personligen. det har nämligen öppnat en till barnklädesaffär i stan där de råkar sälja ett av mina bästa danska märken. jag likställer mig med en missbrukare när det gäller barnkläder för jag verkar inte ha något stopp. förutom pengar då. det är ju ett ganska effektivt stopp i och för sig.
i alla fall så kanske jag måste gå dit i morn och titta. bara titta.
jag klarade faktiskt att gå in i en annan barnaffär idag utan att handla något. fast det var jobbigt. jag hängde tillbaka 4 tröjor som jag valt ut och gick långsamt ut från affären utan att se mig om. lillasyster hjälpte mig. hihi
nu ska jag se om jag kan sälja lite kläder på tradera så jag kan mer än titta i den nya lilla affären. lycka till anna!

Inga kommentarer: