lördag 25 april 2009

jobb, jobb och jobb

hej. idag blir det jobb som vanligt för moi. tur att det är på gallerian bredvid så jag kan gå hem med jämna mellanrum och kolla läget.
alvin har somnat en stund nu och lovisa och niklas är i tvättstugan och tvättar mattor. lovisa hälsar väl på sina bästa vänner vaskproppen och tvättsvampen där nere också. hihi
kanske blir det ett besök på saltö lekplats också. vi var på dragsö igår och på vägen hem såg vi ju Saltö lekpark så vi sa att vi skulle gå dit idag. hoppas jag kan vara med. jag gillar lekparker. det ÄR kul att åka kana. haha
chefen är på väg in till stan nu så jag får väl snart höra hennes plan över dagen så jag vet när jag ska stå och berätta om vår underbara skola. får väl passa på att göra mig i ordning ordentligt nu kanske.
vi skrivs senare.
kram

Inga kommentarer: