onsdag 22 april 2009

jag måste nog ta och sälja nått på tradera. ibland kan man sitta lite för mycket vid datorn och vips har man beställt hem något väldigt viktigt. som en grej man kan forma glass proffsigt med eller en dyr kudde eller nått annat man verkligen behöver. jag är ju helt hopplös. har nog sagt det förut men det är på allvar.
men nu kommer jag i och för sig få en massa pengar över när jag inte äter godis längre. hihi
jag har tänkt att lovisa ska ha lila kläder. som genom ett trollslag har märken som Nanoou, Katvig, Molo och Nova Star en massa lila kläder. då bara måste hon ha dem ju. det hjälper ju inte att garderoben svämmar över för nu är det lila som gäller.
paus....
oj, när jag läser igenom vad jag själv skrivit undrar jag om jag är riktigt frisk. jag måste nog gå ut och gå en runda och vidga mina vyer lite och inse att det finns annat än godis och barnkläder.
tjing!

1 kommentar:

diana.mad sa...

Kul att du hittat lila till Lovisa. Jag hittar bara rosa, rosa och lite rött till Adéla. Idag var jag på H&M och shoppade loss. Har inte hittat något alls där på jättelänge men IDAG.... Både Isac och Adéla fick en hel del till sin sommargarderob.