torsdag 19 mars 2009

hej svejs.
nu är mina barn hemma båda två. lovisa verkar ha hamnat i nån gråt-trots-period. vi har ju varit sjuka ganska mycket ett tag nu och hon kanske inte har hämtat sig ordentligt för hon börjar storgråta för minsta lilla grej nu. det kan vara ganska påfrestande stundtals. kanske ska det vara så här ett tag. hon testar väl om hon kan få saker om hon gråter men hittills har jag stått emot.
hon blir även väldigt ledsen så fort hon går emot något eller ramlar. ibland gör det nog väldigt ont men en del gånger vill hon nog bara att jag ska krama henne lite och det gör jag så gärna. det är nog inte lätt för henne alla gånger att ha fått en lillebror. hon är ju också min lilla plutt. det är inte lätt för mig heller alltid. ibland vaknar hon på natten och ropar efter mig. jag vill så gärna springa in och lägga mig hos henne då men ofta när hon vaknar ammar jag alvin så jag kan inte gå till henne. då gör det ont i mamman.
jaja.
nu ska vi ha långhelg för niklas är ledig i morn.
skönt!

Inga kommentarer: