tisdag 10 mars 2009

hej. idag är alla barnen hemma för lovisa har hostat hela natten och idag har hon lite feber. då kan man ju tro att hon borde va lite lugn. HA! inte det nej. hon är som en duracellkanin som vanligt och just nu håller hon på att tjat hål i huvudet på mig. hon vill till sin mormor nämligen.
- nu kan vi åka till mormorn mamma!
- men älskling du är ju sjuk idag.
- men vi kan åka bara pyttelite!
- nej älskling.
- min mormor längtar efter mig. jag vill till min bästa vän agneta. nu mamma. nu vill jag det.
- inte idag älskling.
- du tar på alvin kläder och jag tar på mig min jacka. sen åker vi till mormor.
- mormor jobbar idag älskling.
- men vi kan åka till mormors skola mamma. mormor vill det. jag älskar henne.

osv osv osv. ni förstår va! hon är gullig men väldigt envis. det måste hon ha efter sin far. haha

Inga kommentarer: