måndag 30 mars 2009

Yippi!




Jag fick en utmärkelse av söta, goa Erica som har bloggen kroonhjelms.blogspot.com.
Erica är från början lillasysters kompis som jag har fått glädjen att lära känna. Nu jobbar vi ihop också men det kommer dröja ett tag innan vi ses på jobbet igen. Erica går på föräldraledighet ungefär samtidigt som Alvins och Lovisas pappa tar över här hemma.
Jag skickar genast en utmärkelse till dig också Erica.

Jag vill skicka utmärkelsen vidare.

vitomaty.blogspot.com

Här kan man se Malins familj mest i bilder men även lite text. Bloggen är roliga glimtar från familjens vardag med två söta döttrar och nägra bilder på "mannen i huset" som jag har känt sen han föddes. Kul att han träffade en så bra tjej tycker jag.

lindaheltenkeltigen.blogspot.com

Linda skriver med ett stort hjärta om det mesta som berör henne och hennes närhet. Det är både glädje, sorg och en väldig energi i bloggen. Jag tycker hon ska fortsätta i den stilen för jag tycker bloggen är väldigt rolig och intressant att läsa.

emtomi.blogg.se

Här får vi se om lilla söta Millies liv. Millies mamma var med i TVÅ av mina föräldragrupper och hon verkar vara en trevlig tjej med en intressant blogg.

theresehimmer.blogspot.com

Glimtar från 5-barnsmamman Thereses liv i sus och dus. Rolig och intressant, precis som Therese.

3 kommentarer:

Mamma Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mamma Malin sa...

Vad gullig du är!!<3 tACK <3 Jag förstår dock inte hur man gör med sånt här i bloggvärlden;) Med andra ord: Vad förväntas jag göra med denna fina utmärkelsen? Blev lite tokigt i förra inlägget därav tog jag bort det;) Kramkram

Mamma Malin sa...

Hihi...låter bra;) Nu är det strax läggdags, morgonpromenad halv sex i morn bitti=P Hänga på??*blinkblink* Kramkram