fredag 6 mars 2009

hej.
hörde av en liten fågel att mina syskon spekulerade ivrigt hur jag skulle klara av att jag fyller 30 snart. klart jag klarar av det. jag känner mig inte gammal även om 30 låter asgammalt. säremot känner jag mig väldigt dödlig nu för tiden. det känns som man får höra att en efter en i ens närhet har nån form av krämpa som gör att man får tänka efter. hudcancer, cellförändringar i mittenpartiet och ett fall av livmoderhalscancer. i alla dessa fall har personen i fråga inte ens fyllt 30. det känns lite tungt.
något kul är att lovisa är hemma hela dagen med mig och alvin. nu när han sover har lovisa och jag "låssasfikat", vi har haft en orkester och nu chillar vi lite i soffan. om en stund ska vi göra oss i ordning och gå ut och gå en runda. det kan behövas. niklas fyller år i morn också så vi måste köpa en present. hjälp! vad vill han ha?
sen ska vi baka prinsesskakor också. niklas är prinsessa och lovisa är prinsen. haha

Inga kommentarer: