tisdag 9 december 2008

Hej. idag är en trött dag. jag har värk i hela kroppen, men jag vet inte vad jag har gjort riktigt. är det ett resultat av många sömnlösa nätter kanske? vet int. förutom värken hade jag stundtals ren smärta på underbenen i morse. hihi de blev vaxade av proffset linda. hon följde mig en bit på vägen till affären sen och fick se prov på amningshjärna/begynnande alzheimers. jag kom inte på var jag skulle sätta i mitt bankomatkort i automaten. herregud! om det bara hade varit första gången...:) linda fick ett gott skratt i alla fall. det behövde hon. det är ju alltid kul att man kan va till glädje för nån.
förutom värk i kroppen har jag värk i hjärnan. jag blir trött på alla muppar som finns som verkar anstränga sig för att göra livet surt för en del. hade de bara använt hälften av den förstörar-kreativiteten till nått konstruktivt (många långa svåra ord) så kunde de uträttat storverk som ingen behövde lida för. förstår de inte att de själva framstår som psykopater on the rise?
jaja, nog om det.
idag är det min namnsdag. hurra för mig!

Inga kommentarer: