onsdag 3 december 2008

nu är jag tillbaka igen. tidsinställningen verkar inte fungera för jag skriver på kvällen men det verkade som jag var uppe väldigt tidigt innan när jag skrev.
nu ligger alvin och smågnyr i baby-sittern och lovisa skurar en av våra toaletter sjungandes emils snickerboa-sång. väldigt fint. hon har fått sin renlighets-gen av sin far tror jag.

vi satte upp ett luciatåg-julpynt innan som lovisa var tvungen att flytta. de skulle vara med sina kompisar tomtarna som stod på ett annat ställe. att vi inte tänkte på det. haha

nu är det en kvart kvar till KHK spelar match. jag är väl inget större hockeyfan egentligen men syrrans kille spelar där så det gäller att hålla sig lite uppdaterad.
syster ringde precis och sa att pojkvännen inte skulle spela ikväll för han ligger hemma och spyr. yippi! vi som ska på julbord på fredag. fast om han spyr mycket nu kanske han är väldigt hungrig på fredag...

Inga kommentarer: