tisdag 3 februari 2009

hej.
jag såg att kompisen malin håller på och virkar för fullt. tro det eller ej men jag hade velat lära mig att virka så kunde jag också virka "kakor" till lovisa och lite filtar och kanske en och annan halsduk. men jag har lite dåligt tålamod.det händer att jag vill kunna saker direkt nästan jämt.
i kväll ska jag på möte med kommunen. niklas ska va hemma med barnen. lillasyster skulle egentligen dit men hon blev sjuk och nån måste gå. förädraledighet existerar inte på samma sätt när man har eget företag. ibland är det bra och ibland inte. det är skönt att ha lite vuxenkontakt men samtidigt hade det varit skönt att bara kunna vara hemma med barnen. jaja, det får bli i nästa liv.
alvin och jag kanske går en runda sen. kanske. man får inte röra på sig för mycket. det kan va farligt.:)

Inga kommentarer: